Tinc dos amics que juguen al Barça

31 10 2007

Un d’ells porta el nº 5 a la samarreta i es diu… Puyol (Puyi pels amics). L’altre encara és més ben parit. És el nostre Xavi, el noi egarenc.

Tots dos fan molt bé la seva feina. Sempre treballen amb professionalitat, portin la samarreta que portin. Són bons nanus, juguen bé i són del país. En principi, collonut. Ara bé, hi ha gent amb certs problemes de personalitat que tenim una altra manera de veure les coses. Considerem que ambdós fan certa ràbia. Per què? Un motiu bàsic seria el tema “selección”.

D’aquesta qüestió ja se’n va ocupar el Sostres en un article que sortí publicat a l’Avui el 3 de setembre de 2006. Resumeixo les ensenyances del mestre:

“No hi ha cap motiu per jugar amb la selecció espanyola que no sigui la plena identificació amb Espanya: i no em diguis que ets un professional perquè l’última que va dir-m’ho cobrava 600 euros, habitació a banda. El capità del Barça no pot jugar amb Espanya. El capità del Barça o és el general Moragues o, posats que ho sigui un estranger, el triem brasiler, que com a mínim el Brasil ni ens té envaïts, ni ens roba, ni ens ha intentat mai exterminar (…) És l’hora de triar, és hora de mullar-se. Prou farsa. Prou comèdia. Tenim un sol país per existir i sobreviure i al mercat, en canvi, hi ha molts defenses”.

Tranquil Xavi, no pateixis. Ara vinc per tu. No me’n descuido. L’altre dia, i que no serveixi de precedent, vaig estar d’acord amb el Grupo Godó. Al Mundo (Deportivo, per suposat) et qualificaven de funcionari i a La Vanguardia, de buròcrata. I és que és això. No es pot dir que facis malament la teva feina. D’errors, pocs. Però de brillantor, inspiració i imaginació, encara menys. Et limites a complir: 3.000 passades bones per partit. Això sí, marxa enrere.

Ja sé que al bar no parlo de res més, però és que és important deixar-ho clar: l’única temporada de l’última dècada que no ens ha atabalat partit rere partit, vam fer el doblet: Lliga i Champions.

Oleguer, fes-nos un favor. Al pròxim rondu, més intensitat. Tot sigui pel bé de l’equip.

Sergi


Accions

Informació

44 respostes

31 10 2007
Víctor V.

Quina llàstima que no hi vagi jo.
Els dies que hi ha partit de la roja, m’ agrada tocar el piano. Sempre toco el Frederic Mompou. A la nit faig un cubata i a dormir.
Què bo que sóc! heu vist quantes parades he fet aquest any!.

31 10 2007
Parce

Quina mena de central petroquímica-tèrmica-biològica-nuclear hi deu haver a La Pobla de Segur que hi neixin anormals tan odiats com el José Borrell o el Carlos Puyol?

31 10 2007
Marcel

Si en comptes de la Pobla de Segur fossin de la Pobla de Lillet, segur que els tindrien més ben posats! Més que res perquè els sectors subversius, esquerranosos i coercitius de la comarca els trencarien les cames per vuit cantons abans que poguessin dir “Viva Honduras!” ai, perdó, “Viva España y viva el Saña!”

El mestre Salvador encara no ha tocat “sostre”…

31 10 2007
Torragran

Proposo deixar la capitania del Barça deserta. O com a mínim que els prenguin el braçalet als tres capitans oficials. Millor un equip sense veu que amb la veu del Puyol o el Xavi.

1 11 2007
Des del tamboret

És evident que la capitania absoluta del Barça ha de recaure en DE-CO (acrònim de delinqüent comú, com se’l va descriure en aquest bloc). Bàsicament perquè, a veure, com es tria això de capità? Doncs molt simple: quan surt tota la plantilla de marxa, i se li ha de partir la cara a algú, qui fa de capo matón? Evident, oi? Doncs això.

7 11 2007
Aleix C.

Ah! per cert abans m’he descuidat de comentar-vos, pot ser que algú ja ho sàpiga, però per si de cas… que: demà, dijous 8 de novembre a les 19:30 el gran capitan (pescanova) Carlos (carlitos pels amics) Puyol (subnormal), vindrà a Berga juntament amb el gran petit Messi per inaugurar el FisioBerga i la Mútua intercomarcal, encara que ja fa bastants mesos que funcionen. Això es troba al carrer de la Sardana 41, jo només us ho dic per si l’hi voleu dir alguna cosa cara a cara o l’hi voleu fer un regalet al tarzan, eh valents. I Segur que és el de la Pobla el que vé. I em sembla que no es ve a curar el pòmul o l’ungla que s’haurà trencat després de donar tres voltaretes per terra, contra els escossessos (ja hi van tantes esssses?), suposo que venen perquè són molt amics amb el Juanjo Brau. L’inauguració no s’ha fet púbica que jo sàpiga, és a dir, que pot ser que hagis de tenir invitació per entrar.

Una última cosa, i canviant de tema, potser els amics de la pobla m’ho poden contestar. Què se n’ha fet del Marc Bertran també de la Pobla de Segur i defensa que va arribar a debutar amb l’Espanyol a 1era divisió? I encara que no ho sembli molt bon tiu i català diria jo, no com el carlos.

Vinga això és tot.

8 11 2007
Torragran

Finalment, es veu que sí que han vingut. El Messi i el Milito. El Carlitos ha estat baixa. Algun superfan s’ha apropat al carrer Sardana?
http://www.regio7.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=34_19_1971__ESPORTS-Messi-Milito-provoquen-patum-blaugrana

10 11 2007
Des de Pobla amb Carinyo

Quina rabia i quin odi tant béstia que li teniu, no?
Suposo que pel fet de ser poblatà, em costa d’entendre que se’l pugui odiar tant, i també pel fet que no dec ser tant radical com vatres.
Abans de tot, aclarir que em sóc catala i pallarés, seguidor de les seleccions catalanes, i que per molts puyols que hi haiguin a la “roja”, la “furia” me la patina molt.
Ah! I no tenim cap central petroquímica-tèrmica-biològica-nuclear, ni res que s’hi assembli un pél. Com a molt, la ratafia ha deixat algú girat del revés, però això passa a tot arreu, incluint la Granja del Millan.

La veritat es que a mi també em fa rabia que jugui amb la selecció espanyola, però una cosa es clara… si vols arribar a dalt de tot has de ser internacional, i ara amb Catalunya aixó no es pas possible, i semble que per desgràcia no hi serà a curt plaç. Pots renunciar a ser internacional pels ideals i perdret tot el que suposa no participar en un mundial com a jugador de futbol, o pots jugar a la selecció que et convoqui encara que no sigui la teva.
Potser em consolo i m’enganyo a mi mateix dient-me aixó, per que al fons el voldria veure amb les seleccions catalanes.

Però tinc un dubte. Tinc entés que si et convoca la selecció estas obligat a anr-hi. Es cert? Em podeu dir si estic equivocat? Que va passar amb un jugador d’hquei que es va negar a anar a la selecció espanyola? Em semble que hi va haber molt merder.
Oleguer, al final va anar a la concentració de germanor que va fer Luis Aragonés amb la “roja” ja fa un parell d’anys. Com és que hi va anar?
Per gust, no crec… per obligació… no se… el cas es que estava allà.
I si és per obligació hi has d’anar a la selecció, que faràs, jugar malament per que no et convoqui?
I si a les seleccions hi han de jugar els que sentin els colors, que fa Catalunya amb jugadors com Tamudo, Lopo, Soldevilla que no saben ni lo que és el pa amb tomata!!!! No crec que aquests hi vaiguin pel seu sentiment català!!!
I segur que Puyol tampoc vesteix la “roja” pel seu sentiment espanyol, hi fotria la mà al foc. I potser les 2 mans!
Com que el tema dona, i no vull fer una redacció de 10.000 paraules (si ja no les he fet), ja tornaré a escriure.

Per cert, el Marc Bertan està actualment jugant la seva 2º temporada al Tenerife despres de passar pel Córdoba, Cádiz i Llorca. És ben parit i català. I segueix tot el futbol en general.

Mireu, si voleu, aquest Nadal tornaré a Berga, ja que no vaig poder parlar d’aqiest tema, per parlar amb qui vulgui (sempre de bon rotllo i amb uns quintets). Ens veiem a La Granja.
Em reconeixereu per que portaré una samarreta del Barça. La del Puyol esclar!!
Marcel de Pobla de Lillet, els tindras tant ben posats com dius i vindras, no? Jo vindre desde la Pobla de Segur i amb la samarreta de Puyol, amb un parell d’ous!!!!

11 11 2007
Torragran

Caram, comprovo que arribem més enllà dels Països Berguedans (de Sant Llorenç a Prats i de Gombrèn a Navàs)… és que amb això de l’Internet… Aprofito per demanar als Reis Mags del Pallars que, si s’apropen a La Granja per Nadal, m’hi deixin una samarreta (del Barça evidentment) amb el número 5, que és el que portava quan jugava amb les Carmes. Aquest any he fet molta bondat , no m’he barallat i m’he acabat tot el que hi havia al plat. Una L. Quan escrigui la carta ja ho posaré també. La portaré cada dia de partit. Amén.

17 11 2007
Des de Pobla amb Carinyo

Qui ho havia de dir que les noves tecnologies com l’internet podessin arribar a alla ademont, al Pallars (també és cert que no arriba a totes les zones del Pallars…)
La samarreta amb el 5 està bastant demanada, i no se si ens en quedarà alguna, però si aquet any has fet bondat, a vere que s’hi pot fer.
Feu bondat tots plegats!!!

21 11 2007
"Al que rajan"

No es pot barrejar el futbol amb la política… Però totes les opinions han de ser respectades… Sense faltar ¿ok? … Les crítiques també s’han d’acceptar, però sense que insultin a ningú… Perque a internet tothom és molt valent… Apa siau !!! … Sigueu bons…

28 12 2007
Torragran

Un granger ha escrit això al Periódico d’Andorra.
http://www.elperiodico.com/andorra/default.asp?idpublicacio_PK=16&idioma=CAS&idnoticia_PK=464169&idseccio_PK=250&h
Per cert, ja vaig anar a donar la carta al patge i hi vaig apuntar la samarreta del Puyol.

7 01 2008
Sergi

Aquest any 2008 ha començat de manera estranya. El Marc R. -a qui sovint he menyspreat, públicament, per la seva manca de coneixements futbolístics- m’informa de l’existència d’un bloc per a malaltíssims del futbol.

Es diu FUTBOLITIS. El subtítol és de nivell: “Análisis de calidad del mundo del fútbol”. Per accedir-hi: http://futbolitis.blogs.terra.es

Els articles que hi podem trobar fan una mica de por -són molt llargs i amb observacions molt detallades-, però els que ho escriuen fan la pinta d’haver tragat molta tele i premsa esportiva.

En l’article d’avui demostren científicament que el Xavi del Barça és un frau i l’autèntica ovella negra del nostre equip.

16 01 2008
Sergi

Un punt positiu més pel Xavi. Ahir es va saber -ho va dir la Ruth Vilar, a la retransmissió del Puyal- que el cervell horitzontal del nostre equip sempre ha parlat en castellà amb el Gabri, l’ídol de l’afició de l’Ajax.

Parla sense vergonya, parla en castellà… i si t’equivoques, fot-li en català.

16 01 2008
Marc R.

Gracies Sergi per reconeixer publicament el teu error! he he!

4 05 2008
Torragran
13 06 2008
Sergi

Tinc dos amics que juguen amb la selecció espanyola.

Segueixo recopilant informació pel dia del judici final: el compromís, l’autoexigència i la professionalitat del Xavi són innegables, sobretot quan juga amb Espanya. L’altre dia, contra Rússia, va ser el jugador de la “selección” que va fer més km: 12.

13 06 2008
kiku

En sa puta vida els ha corregut jugant al Barça.

23 06 2008
Sergi

Acabo de llegir un article molt bo. Us el recomano: http://www.elsingulardigital.cat/cat/viewer.php?IDN=22496

Es titula “Els que van amb Espanya”. L’ha escrit una noia que es diu Àstrid i parla d’un fet molt real: dels molts catalans (sobretot de l’edat dels nostres pares) que són nacionalistes, que només se senten catalans i que voldrien la independència (si la cosa no s’ha de complicar gaire) però que, mirant el futbol, i depèn el moment, poden sentir com a pròpia la selecció espanyola.

30 06 2008
Teti

Algú que hi entengui de futbol pot fer un anàlisis de l’entrega de Xavi ahir durant la final d’ahir…

Com corria en el minut 80 i pico…

1 07 2008
Sergi

Passo la paraula al nostre Xavi, que em sembla que ens vol dir alguna cosa: http://esports.e-noticies.cat/xavi-viva-espana-18509.html

1 07 2008
Mill

Xavi: Gràcies per aquestes paraules! feia molt de temps que volia sentir-les. M’has fet emocionar tant que vull convidar-te a un còctel a la Granja. En faré un d’especial només per tu…

1 07 2008
kiku

Ara és el moment de vendre’l.

1 07 2008
anònim

El problema del poble català no són els cinc mil individus que van anar a la Plaça Espanya (futura Plaça de la Revolució el dia de la victòria). Aquests rai; mentre les victòries d’Espanya provoquin onades de gent tal com si haguessin obert les portes de la Model, podem estar tranquils, ja que molts espanyols de sentiment es quedaran a casa per vergonya.

El problema del poble català es diu Xavi Hernàndez. I no només és el problema perquè des que juga bé el Barça no ha guanyat res (i l’any que es va lesionar més de mitja temporada vam guanyar Lliga i Champions). El problema és el que representa Xavi Hernàndez. Representa el català garrulo, el de vaig amb Espanya perquè hi juguen catalans, el de voto ZP perquè no guanyi el PP, el de sóc tan puta que ara munto una immobiliària, el de no es pot barrejar esport i política, el de els extrems es toquen i els radicalismes no són bons…

L’únic obstacle per la independència de Catalunya són aquells que s’omplen la boca de catalanitat i no estan disposats a moure un dit per la llibertat. Aquests mereixen ser tractats com uns traïdors.

Els altres, els espanyols que viuen aquí i diuen que Catalunya és una regió d’Espanya, i voten espanyol, i senten la rojigualda al cor, i canten sense complexos el “Que viva españa”, són simplement els rivals a batre. Guanyar-los sense complexos, si pot ser de forma avassalladora, però almenys mereixen un respecte perquè fan el què pensen i són conseqüents.

1 07 2008
Aleix

Això que va passar ahir i que celebren tots els fòrums de fanàtics espanyols és el que els carda més calents: un Xavi cridant “Viva España”, un Francesc abrigant-se amb l’estanquera i un Carles cridant “Yo soy español”. Hi haurà algun periodista no alineat que tingui collons de demanar explicacions al maleït Xavi el primer dia que faci una roda de premsa al Camp Nou? S’accepten apostes.
Suposem que em sento tolerant i faig un esforç de comprensió. Imaginem que faig veure que entenc que un futbolista professional no pot deixar passar l’oportunitat de fer-se veure a les competicions internacionals encara que hagi de ser amb una samarreta que no és la de la seva nació.
Molt bé, doncs hi ha maneres de fer-ho.
L’altre dia explicava l’Avui que quan el Sabonis (aquell pivot lituà monstruós que va jugar multitud de vegades amb la selecció de la URSS) va fitxar pel fòrum de Valladolid, el primer que va fer fou exigir als periodistes espanyols que deixessin de titllar-lo de rus. “Digueu-me soviètic, si de cas. Però rus no. Jo no sóc rus, sóc lituà”. Era l’any 1989.
Seria interessant veure la reacció dels espanyolots quan, en roda de premsa d’una convocatòria de la roja, un català defensés la seva identitat i aclarís que juga per professió, no per sentiment. A veure quanta estona duraria viu.

3 07 2008
Sergi

El Sostres, des del seu bloc, també vol dir-hi la seva: http://www.salvadorsostres.com

Només us diré el títol de l’escrit: “Puyol i Xavi”.

3 07 2008
Aleix

Només demanaria al senyor de les porres que filtri els comentaris on aparegui el nom del més morenet de la parella d’amics aquests que juguen al Barça. Cada vegada que veig el nom del gran fill de puta m’escalfo d’allò més.
Per cert, sembla que cap periodista esportiu ho va veure, oi? Ho sabia.
Venga, puta españa!

9 08 2008
Sergi

El Xavi Viva España diu que “ha tapat moltes boques i que espera fer-ne callar moltes més”. Deu ser que no llegeix el nostre bloc.

Si voleu veure com s’explica: http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=533747&idseccio_PK=803

10 08 2008
Marc R.

Osti si, jo crec que no ho hem sabut aprofitar. Ara que ha fet callar tantes boques pq es veu que es tant bo, era el moment de vendre’l.

Quan les coses van de cara el Xavi fa 400 passes bons (tots enrere) pero quan les coses van malament o senzillament s’ha de defensar, sempre desapareix. Es un peix bullit sense sang i no hi fot mai la cama.

Jo no li perdono el gol que el Baptista va fer a l’Estadi la temporada passada… em sembla que hi ha mes coses que no li perdono… he he.

29 08 2008
Marcel

Un altre al qual l’Oleguer es podria dedicar a vilipendiar, vexar i escupir. El “nostre” noi de Linyola s’ha fet gran i més espanyol que Raül. Notícia del Marca:

“Bojan Krkic descartó jugar con la selección de Serbia aunque aseguró estar ‘muy agradecido’ por el interés mostrado por el Radomir Antic, seleccionador de ese país. ‘Pero como dije siempre, soy español y jugaré con la selección española’, afirmó.”

Suposo que el seu pare li deu haver explicat que si jugava amb Sèrbia, algun croat o algun bosni intentarien fer-li entrades molt lletges i que no calia arriscar-se. Ara també li espanyolitzarem el nom, i es dirà Bojan. Però amb la la jota de “joder”, aquell so tan lleig que tenen els espanyols.

1 11 2008
Sergi

Tenim les idees clares o no? Després del “Viva España” i les dues últimes temporades sense títols, el bloc bar era un clam: “Xavi, vete a tu pueblo”.

Ara, el Barça va bé i, fins i tot, alguns s’atreveixen a reclamar la Pilota d’Or pel noi de Terrassa. Amb aquest nou escenari, seguim pensant que el dorsal 6 ha de quedar lliure?

Si es tracta d’escoltar ofertes, els de l’Sport diuen que el Liverpool i l’Arsenal “somien” amb el Xavi: http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=558020&idseccio_PK=803

11 11 2008
Sergi

Xavi Viva España, entre poc i massa! Pagar-te 7 milions d’eurus anuals perquè puguis seguir gaudint del somni que els altres mai veurem fet realitat? Que se’n vagi!

Més informació de l’augment de sou que vol el Xavi a http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/barcelona/es/desarrollo/1182994.html

1 12 2008
Sergi

Laporta dimissió! Laporta dimissió! Diuen que haurem de suportar el Xavi Em Mereixo un Salari Digne fins el 2014.

Ho estic veient: a partir del 2010, es dibuixen dos possibles escenaris. Tots dos nefastos. Un és que el Xavi segueixi jugant de titular (arrossegant-se pel camp) i lideri l’equip -entrenat pel Neeskens- a lluitar per entrar a la Uefa. L’altre és que es passi tres anys jugant poc, cobrant molt i generant rumors, declaracions i “tops secrets” susceptibles de ser aprofitats pels professionals dels processos d’embaucació.

3 12 2008
Sergi

La premsa embaucadora m’ha explicat que, ahir, el Xavi va visitar “Els millors anys de la nostra vida” i va parlar del seu famós “Viva España!”. Per intentar justificar-se (sempre amb el seu afany de quedar bé davant de tothom), va dir que aquell dia s’havia begut 10 o 15 cerveses i que es va deixar emportar per l’eufòria. D’altra banda, va insistir amb la “gilipullada” de sempre: “no s’hauria de barrejar política i esport”.

Tot plegat em fa pensar en una cançoneta que diu: “l’única diferència entre tu i jo… és que quan em bec 10 o 15 cerveses, jo dic PUTA ESPANYA i tu, en canvi, dius VIVA ESPAÑA”.

16 12 2008
Xavi

Per problemes tècnics no puc insertar el videu al bloc. El sr.WordPress és massa segur. Potser clicant aquí el podeu veure.
“Xavi y sus amigos”
http://elfyourself.jibjab.com/view/CVwEyT9Ml9ezWvtr/685xd3K1hQzUk9DWnZTDkCR1
Caduca el 15/01/09

19 12 2008
Sergi

Avui ha quedat col·locada la pedrota que farà descarrilar, una altra vegada, el cercle virtuós. Avui s’ha comès un greu error: el Xavi Vaig dir Viva España Perquè Anava Mamat (el noi té un cognom ben estrany) ha renovat el seu contracte amb el nostru club fins el 2014.

Després de guanyar dues Champions seguides (l’actual i la del 2010, amb final al Bernabéu), arribarà la CRISI a can Barça. I serà culpa del Xavi. I tornaran els embaucadors…

2 02 2009
Xavi

El Puyi acaba d’estrenar web: http://www.carles5puyol.com/
La del Xavi Vivaespaña fa molts mesos que diu que està en construcció: http://www.xavihernandez.com/

1 03 2009
Marcel

El Xavivivaespaña és un dels deu finalistes a Català de l’Any, aquella pantomima sociata que organitza El Periódico i del qual cal recordar, a tall d’anècdota, que l’any passat el va guanyar Pasqual Maragall. Amb això està tot dit.

Ara bé, si creiu que ha de guanyar (hahahaha!!), podeu enviar SMS, un vot per la web o bé trucant a un telèfon a http://www.cataladelany.com

Vinga, demostrem com ens estimem el nostru Javi!!

4 03 2009
Marcel

Avui el Xavi explica un acudit als lectors; és bastant bo, jo m’he descollonat! Mireu si és bo que el periodista l’ha posat de títol!

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=592226&idseccio_PK=803

15 03 2009
Marcel

El nostre capità, que alhora també és defensa de la selección, ha concedit una entrevista al Magazine d’EL MUNDO (amb això ja es diu tot) en què, entre altres banalitats, diu que no és un líder i que, atenció, que “no me gusta mucho salir, aunque sea bueno para desconectar y me gusta leer”.

Espereu, que ho vol tornar a dir: “Me gusta leer”. Evidentment, per a ell llegir deu significar fer una ràpida llambregada als titulars dels diaris esportius. Si llegís, sabria elaborar un discurs més digne.

I, evidentment, està clar que no llegeix aquest bloc. Si ho fes, probablement no voldria “llegir” més.

22 03 2009
Parce

Aquesta vegada el pamflet sociata el Periòdico torna a entregar el premi “Traïdor de l’any”. El nostre estimat Xavi està nominat; tota una injustícia que fins ara no haguessin pensat en ell. De fet, el Puyol i el Tamudo ja van ser finalistes en les edicions del 2006 i 2007. Finalment el segon capità opta al premi que ja han guanyat altres patriotes com Ernest Lluch, Pau Gasol, Manuela de Madre, Joan Manuel Serrat o Pasqual Maragall.
http://www.cataladelany.com/

15 04 2009
Sergi

Companys, avui presenten el llibre que tots comprarem el dia de Sant Jordi: l’autobiografia del Xavi Viva España. A l’Sport ho expliquen així: http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=603582&idseccio_PK=803

Hem de fixar dia i hora per compartir les experiències i reflexions que ens generarà aquesta lectura: comentar la lesió que es va fer l’any del doblet; fer referència als anys en què era conegut com a Xavi Horitzontal; analitzar l’excusa del “m’han tapat molt bé” com a intent de justificació dels molts partits on ha desaparegut del camp; com explica que els seus córners mai no arribin al segon pal; el gran moment del “Viva España”; aquella gran foto que es va deixar fer vestit de boletaire amb la tèrmica de Cercs com a paisatge de fons…

15 04 2009
Aleix

Algú pot confirmar que el llibrot només s’edita en castellà? Seria un altre dels mèrits per anotar a l’individu aquest en la destrucció de Catalunya des de dins.
Ja que cobra, acabem d’aprofitar la bona temporada fubolística que està passant. Però a la mínima que falli, a la mínima, el fem desaparèixer (sí, sí, el pelem) i que el Barça cobri d’alguna assegurança.

14 07 2009
Sergi

Avui ha nascut la penya del Barça “Xavi Hernández”. Quién ha sido? Quién ha sido? Nosaltres no. Estem lliures de culpa. Al nostre bloc trobareu ben poques paraules d’elogi cap al “Profe”.

Si voleu saber qui ha perpetrat la penya Xavi, http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090714/53744427753/noticia/nace-la-primera-penya-con-el-nombre-de-xavi.html

Deixa un comentari